Sude-96 merveuzunn ablam orda doğum yaptı iki bebeğinde de çok memnun kaldı baya ilgileniyor hemşireler falan hem bebekle hem sizle sakin bi Hastane bende beğenmiştim
Asiyes merveuzunn bende orda yapacağım Allah izin verirse arkadaşım da orda sezeryan oldu çok ilgili olduklarını söylediler bebeğe de çok iyi bakıyorlar , bir daha olsa yine orda doğrucaö dedi siz kaçıncı haftadasınız takibiniz hangi doktor da :)