Ilaydaafra5 Uyku nedir unuttum artik.. Kizima kavusmak istiyorum cok sabirsizim ay sonu gunum doluyo ama hic gelmicek gibi sizde durumlar nasil.. 🙄
Barnymoloztas Ayni benimde ay sonu doluyor 28 temmuzda dogdu dogdu dogmaz 31 temmuz da seseryan olacagim
Ilaydaafra5 Barnymoloztas sezeryan istege baglimi oluyor hic bilmiyorum yakin arkadasim 42 haftada dogum yapti doktoru mecbyr kalmadikca sezeryan yapam demisti suyu patlayinca mecbur sezeryana aldilar.🤐
ZeynepCalisAkkurt Ahhh bnde 39 haftaya girdim cok sukur yurt disindayim iki pasam var ucuncumuz kiz nasipse anneme vize cikardik yakinimizda kimse yok herkes tatile gitti kaynanmda dahil buna tabikii🙄mecbur anne destegi vize yaptik ondan bana dua edin kizlar bir hafta daha annem gelsin ole dogsun cimcimem ins🤰🏻
Zeynepcelik ZeynepCalisAkkurt bende yurtdşîndayim cnm viyana bi kiz bi oglum var suan bir oglumuzu daha beklemekteyiz 39+3 Allahim kurtarsin
Nihlem Melikezeynep aynı gündeyiz bugün biraz daha fazla oldu adet ağrısı gibi ara ara geliyo sandım ama geçti 😕
Sldaygn @Ilaydaafra5 28 temmuz son gün görünüyor ama kuzum gelmeye niyetli değil henüz bekliyoruz bakalım 😂
Nihlem Meleklerim bende 38+2 tim hamileyken çocuk bakmak daha zormuş özelliklerin ay yaptığı herşeydir geliyobana kızımın 2.5 yaşında çok zorluyo beni o görüyo zaten üstüne içerden gelen can acıtı tekmeler oynamalar kasılmalar yinede şükür rabbime 🙏🏻
Halise 38+1 geceleri acaip hareketleniyo gece gelecek gibi bnmkisi😄 alta cok baskı yapiyo bazen kimildanmaya çalışıyo ama yer yok yavrum bnm cok merak ediyorum bekliyorum merakla rüyalarımda ki gibimi acaba😍😍😍 5 ağustos doğum dediler herşey normal bklm bekliyoruz...
Melikezeynep Nihlem banada oyle oluyor artık her agırıyı sancıyı aha doğuruym diyom ama gelen giden yok. 😂😂
Melikezeynep Nihlem beniimde 17 aylık bi kızım var cok iyi anlıyorum seni gerçekten Allah kolaylık versin hepimize inşallah.
Aniakbulut 38+4üz bugun kontrolumuz var bakalm doktor ne dicek 🤗 yavas yavas kasilmalarim basladi ama dinlenince geciyo.. bir an once gelsin istiyorum oglumm 😍 bide su 2-3gundur ayaklarim inanilmaz sisiyo aksamlari 🙄 tuzlu yememeye dikkat ediyrm ama ayaklarm resmen kocaman oldu
Fasulyeanne Valla bende dün gece doğuruyorum sandım ama yalancılarmış😭 Ne zaman yaşayacağız şu sancıları çok merak ediyorum ya kendi kendine gelsin saati vakti dolunca istiyorum🤲🏻
Dlrsdzynpzll Meleklerim sabah 7.30 da burda ol dediler bana doktorum sabahtan alıyo ameliyatları ogleden snra normal polikinlik yapiyo
Meleklerim Dlrsdzynpzll 8 .30 da gel dedi bana öğleni bulurmuş spinal istedim kan alıncak serum takılcak öncesinde