Bence eltinizden cok kayınvalideniz daha mantıklı geldi akşam kızlar bakar gündüzde birşekilde oyalanır inşallah siizn akraba kimseniz yokmu anne abla teyze vs daha iyi olurdu sizin için , birde neden 2,3 gün anlamadım.Bende sezeryan olcam 1 gün kalcam akşama kadar hastanede olcak oglum 3 yaşında akkşamda babasıyla eve gidicek mecbur o uyutup bakıcak bi şekilde ama sizi anlıyorum cok zor benimki büyük olmasına ragmen düşünüyorum sürekli inşallah çabucak atlatırız bu dönemi saglıklo bir şekilde cocuklarımıza kavuşup biz bakarız