İyi geceler kızlar doğum yapalı 3 ay olmak üzere sezeryan doğum oldu ikinci doğum. Ve lohusaligimdan beri çene bölgesinde ciddi bir sivilcelenme sorunu var neden olur bu yaşayan var mı ? Doktora gideceğim inşallah randevu bekliyorum çok cnm sıkılıyor iri iri kırmızılı kaşınan acıyan sivilceler. Doğum sonrası anı değişen hormonlardan diye düşünüyorum adet de oldum ayrıca yeni oldum bitti sayılır acaba bundan sonra biraz sonerler mi ? Biri sönmeden bir kaç tane daha çıkıyor ve hep çene bölgesinde ucu beyaz da olmuyor kızarıyor sonra sönüyor ama içi dolu kalıyor çok sinir bozucu ellemek istemiyorum da. Var mı böyle sorun yasayan acaba ?