170924 merhaba benim doğumum sorunsuz geçti elhamdülillah bir sıkıntı yaşamadık antibiyotik verdiler serumla bebeğe de birşey geçmedi. Zaten o enfeksiyondan ben pek birşey anlamadım yani bi hastalık durumum vs pek birşey yoktu ama taşıyıcı olunabiliyormuş demekki. Şimdi 32. hafta ikinciye hamileyim bakalım bu sefer ne olucak. Rabbim size de yardım etsin sağlıkla evladınızı alın kucağınıza🥰