Dolorex93 Arkadaşlar merhaba doğum yapalı 12 gün oldu sürekli bir lohusalıkdan dolayı halsizlik yorgunluk var covid aşısı da biontech olacağım için biraz tedirginim lohusalıkta aşı olan var mı