Busrabaksii Duy_gu daha çok küçük yüzüstü dahi yatabilirsiniz ben çoğunlukla çok özleyeceğim için yüzüstü yatıyorum karnın çıkana kadar yatabilirsin dedi doktorum 😊
Fadikb Duy_gu 🥰🥰 daha haftan çok erken canım haftan biraz ilerlesin o zaman mümkün olduğunca soluna yat kan akışı daha iyi oluyor.
Merveelisa Duy_gu Ben o haftalarda yüz üstü bile yatıyordum 🤣🤣 şimdi sadece doktor sola yaticaksin diyo çürüdü solum ama mecbur yatiyorum
Mnkfslyem Duy_gu 30. Haftadayım doktorum yüz üstü bile yatabilirsin zarar veremezsin sen bebeğe dedi. Zaten karın büyüdükçe yatamıyorsunuz ama rahat 5 aya kadar yüz üstü yattım içiniz rahat olsun istediğiniz gibi yatın okadar özledim ki yüz üstü yatmayı 🥺🥺🥺
YuvarlanamayanPandaa Duy_gu 20 ye kadar istdiğin gibi yat 21 e kadar yüz üstü bile yattım karnın zamanı gelince yatırmıyor seni zaten
2babies Duy_gu 16+1 ikizlerimle yüz üstü yatamaz oldum tadını cıkart bence ☺️☺️ Sağ sol sırtüstü onarın canı nasıl isterse öyle yatıyorum üzerine ağırlık verdiğimde kramp tarzında ağrım oluyor biraz erken başladık biz yatış sorunlarına 😅