Esmanur1905 Omay0707 ne kadarlık evlisin canım bende Ali acara gidiyorum sanırım tüp bebek yaptıracam bende
Omay0707 Esmanur1905 1 yıllık evliyim 6 ay önce kimyasal gebelik geçirdim doktorlara eşim ve ben gittik sorun yok diyorlar bakalım erkek doktor değilde bayan arıyorum aslında🙂
Fatma_4224 Kızlar bende 4 yıldır evliyim yumurta tembelliği var eşimdede morfoloji problemi cıktı 2 aydır tedavideyiz novafertil tüp bebek merkezine Ali Sami gürbüz beye gidiyorum
Mizgin2020 m060918 inan gelmene çok sevindim böyle yıllar sonra kaybettiğim birseyi bulmuş kadar sevindim hosgeldin tekrardan
Fatma_4224 m060918 ben doktorum dan memnunum orda toplam da 3 tane kadın doğum doktoru var birde Fuat Ali diye bir hoca var kendi doktorum yoktu mecbur ona girmek zorunda kaldım oda cok ilgiliydi eger gitmek istersen gidebilirsin ilgililer yani
Esmanur1905 Omay0707 bende 2 senelik evliyim ilk sene kimyasal geçirdim 1 sene sonrasında sağlıksız gebelik geçirdim kürtaj oldum Ali hocama başladım artık ona devam ediyorum