kadifemsii Milkshakee doğurdum 😀😀 süt bende çok işe yarardı bi bardak soğuk sütü yavaş yavaş iç belki sende de işe yarar
Hulyaaaa Milkshakee Asla geçmez cnm.ben 15 haftalık tan beri gavisgon içiyorum başka.turlu asla geçmiyor 32 haftaligim
Damla-Ata Milkshakee ben onu içip üstüne sakız çiğnersem rahatlatıyo ☹️ Ama bugün yediklerimden dolayı pek işe yaramadı malesef 😢
kadifemsii Milkshakee umarım etkili olur çünkü rezalet birşey . Şimdi 2. Ye hamileyim beni korkutan durumlardan biridir bu mide yanması