fuunda_3 Fhatice bende de biraz yuksek gibi de insülin verirlerse geri bırakabilir miyim acaba yoksa değişir mi kişiden kişiye
Fhatice fuunda_3 Bırakırsınız hiç takmayın benim başlayalı 1 ay oldu bile doğuma da kaldı 2 ayım. Hiç stres yapmayın sonuçta insilün bi tedavi yöntemi eğer şekeriniz yüksekse ve düşmüyorsa bebeğiniz tehlikeye girebilir. Kaç çıkıyor tokluk be açlık şekeriniz
Fhatice fuunda_3 benim bu değerleri hiç görmemesine rağmen endokrin doktorum bebek riske girmesin diye küçük üniteyle başlattı insilüne
Fhatice fuunda_3 Açlık 100 ün altına düşmüyordu tokluk da 150 nin altına ama iğnelerimin üniteleri düşük mesela 4 ünite vuruluyorum küçük doz yani