2 hafta önce detaylı ultrason yapıldı. Orada bebeğimin kilosu az çıktı. 9 gün geriden geliyor dedi doktor. Yapısıda minyon olabilir yada bir hastalıktanda olabilir dedi. Birde plasenta benim tek parça değilmiş yanında 2 lopu daha varmış bundan dolayıda olabilir dedi. Hastalık varsa erken doğumdan küveze kadar öyle moral bozucu şeyler söylediki 😢 Kendi doktoruma göre sadece yapısı bu. Allaha binlerce şükürler olsun organları yerinde sağlıklı. Tüp bebekle hamile kaldığım için hem embriyodan genetik testi yaptırmıştım hemde 2li test zamanı extra genetik test yaptırdım. Onların sonuçlarıda iyi çıktı. Detaylı ultrasonu yapan doktor yarın bekliyor kontrole gidicem ama çook korkuyorum. Böyle yüğreğim sıkışıyor evladıma birşey olursa diye 😢 Psikolojim bozuldu aşırı hassaslaştım hiç bir kötü şeyi duymak istemiyorum televizyon bile izleyemiyorum. Lütfen dua edin yarın güzel sonuçlar Alayım. Rabbim bana da isteyen herkese de sağlıkla sıhhatle her şeyi tastamam evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin 👏