Zehrakocabas25 Merhaba 36+1 im suan 38+5 de dogum a girecegim 2.sezeryan oldugu icin aniden bi daralma ter bosalmasi oldu tansiyon um 12-5 sizce normal mi ilk inde hic boyle birsey olmadi
HavvaGuzey Zehrakocabas25 normal canım yani en azından tansiyonun normal nabzın yükselmiş olabilir bu da gebelik de normaldir
Anne55_ Zehrakocabas25 büyük tansiyonun normal 12 olması lazım zaten ama küçüğün biraz düşmüş oda 7 olması lazım 6 da olabilir ama kötü bişey yok korkmayın benim hep tansiyonum 8e 4 9a 5 hep böyle geziyorum 😂 bende 29+1 haftalığım