Cansum1 Kızlar doktorumdan memnunum şuan normal yoldan devam ediyoruz acaba ebeleri nasıl bir bilginiz var mı normal Doğum yapan arkadaşlar var mı Selda hanım da ?
Kubra_dmrr Cansum1 ben de Burda bekleyeyim haftaya kontrolüm var gittiğimde görüşücem hepsiyle geçen İnstagramda bitanesine denk geldim ama unuttum iyi bir ebeye benziyordu