ilk gebeligimde 38+1 de suyumun gelmesi ile dogum yaptim çatı darlığı sebebi ile zor dogum olacagi icin sezeryan istedim cok sukur bebeğimi saglikla aldim sadece dogum sonrasi kolik idi bizi o zorladı suan 4 yasinda kendileri kiz kardesini bekliyor 🥰