Kbrmm7 Cigdem_42 Eşimin kuzeni 2 ay önce orada Doğum yaptı çok memnun kaldığını anlatmıştı. temizliğidir bakımıdır ilgileridir güzel şeyler söyledi. Benimde doğumum yakın bende orada Doğum yapmayı düşünüyorum Allah nasip ederse