Smyrna Esma00 Benimde 31+6 banada suyun fazla dedi şekerden şüphelenmişti açlık tokluk testi yaptırdı sonuçları henüz göstermedim ama tatlı olan meyvelerde dahil yasaklamıştı
YuvarlanamayanPandaa Esma00 benım 32 den beri suyum fazla şeker yok bebek haftasından önde ilerliyor ondan dolayıdır dedi öyle tatlıyı azlat falanda demedi bana 37 olduk hala aynı sorun olmaz dedi
Esma00 Şekerim yok. Bana da tatlı çok yiyorsun galiba dedi ama tatlıyla çok aram yok ama karbonhidrat tüketiuorum ondan sanırım ama tedirgin oldum