Ben de doğum hikayelerini dört gözle bekleyen,okuyan biri olarak yazmak istedim.20Eylül saat 03.00da sancilarimla uykumdan uyandim.Pek de duzenli sancilar degildi bazen 5dkda bir bazen 7dkda bir bazen 4dkda bir giriyordu ama siddetliydi.Sancimi evde cekme taraftari oldugum icin acele etmedim dusa girdim gece boyunca sancilarimi saydim sabaha karsi sanci sikligi kisalmisti.Sabah 7de hastaneye gittik ebe açikligima bakti hic acilma yoktu.Nstye bagladilar bebegim o kadar hareketliydi ki 3defa denemelerine ragmen ölçüm yapilamadi.Ebe bebek herhalde kanala yerlesmeye calisiyor dedi.İlik dus almami söyleyip eve gönderdi.Evde agrilarim cok daha siddetlendi ve artik 3dkda bir giriyordu ne yürüyüs ne masaj agrimi dindirmiyordu.O sira keske sezeryan olsaydim normal dogum senin neyine diye dusunmeden edemedim.4-5kez araliklarla dusa girdim belime su tuttugumda agrilar hafifliyordu biraz daha cekilebilir oluyordu.Agridan kivraniyordum esim hastaneye gidelim diyordu ben hayir acikligim yok bebek de kanalda degil kesin suni sanci verecekler sonra da sezeryan olucam diye korkuyordum biraz daha evde durmaya calistim ama artik dayanamiyordum ve buyuk tuvaletim geldi gibi hissetmeye baslayinca dogumun basladigini anladim.Saat 14.30gibi hastaneye tekrar gittik ebe acikligima bakti ve acikligin super dedi inanamadim dünyalar benim oldu sanki nstye baglandim sancilarim da yeterliydi sancin geldikce ikin dedi suyumu patlatti.Orda biraz ikindiktan sonra çatala gectik ve sonrasi cok hizli oldu sanci girdiginde ebe de parmaklariyla orayi actiriyordu sanki.Birkac ikinmadan sonra kesi atildi ve diger ebe gelip ikinma sirasinda karnima baski yapti o son ikinmayla cocuk icimden yag gibi kaydi.Uyusturulup kesi yerine dikis atildi ebe cok guzel ikindigin icin dikisin de cok az oldu dedi.O sirada bebegim kakasini yuttugu icin midesi temizlendi sonrasinda ten tene temas ve emzirme yaptik.Mükemmel bir duygu.Herkese kolay dogumlar diliyorum.Bu arada hasta bezi olarak depend almistim ama ebe onu kabul etmemis yanlari cirt cirtli bezlerden aldirmis esime hastanede dikis kanama kontrolu olur diye onu kullandim eve cikinca depend daha rahat geldi aklinizda bulunsun.