Tirtisin-annesi Merhaba arkadaşlar aylık olarak düzenli yaptirdiginiz tahlil sonuclarinizda glikoz yani şeker düzeyiniz nasil çıkıyor. Yani üst sınıra cok mu yakın yada üst sınırı geçer sekilde mi oluyor?
BarBeyzazer Tirtisin-annesi 70-80 arası çıkıyor hep 28 haftalık hamileyim doktorum tokluk baktı oda 97 çıktı şeker yüklemesine gerek görmedi