Kamusbuglem Prenceees6 benım kı 6 haftalıkken göründü 8 haftalıkken kalp atıslarını duydum biraz bekleyin ilk gebelikte böyle oluyor ilkinde bende sizin gibi erken gitmiştim cok uZülmüştüm 2 hafta daha bekleyin bence
MercimekveAnnesi16 Prenceees6 haftan normal canım 9. Haftaya kadar görülebilmektedir 6-7 haftalarda git doktora biraz bekle çok ultrasona girme çünkü o da zararlı
Seymaben Prenceees6 4 haftalıkken zaten görünmezki benim 5 haftalıkken beta değerim 2778 ken vajinal muayene ile zor göründü 🥰6 dan sonra karından kesin olarak görmeye başladık stres yapmayın
Feyzaveannesi Prenceees6 Benim de değerim 1258 idi. Belki siz biraz erken öğrenmişsinizdir. Ben ertesi günü gördüm keseyi ama çok küçüktü