2prens-annesii HavvaKork Kereviz yazıyor rahat bir kavun olduk sanırım 😅 32+2 oldum sabah randevum var birde heyecan uykusuzluk buralarda takılıyoruz oğlumla💙😅
Zeyneb12 HavvaKork bende halsizlik bazen öyle oluyor ki akşam 8 de yatıyorum sabah 8 de kalkıyorum 🤦🏻♀️
Fasulyeninannesi1 Hafta yorgun geciyor gecen gun enerjiktim biraz sonra ne olduysa yine halsizlik coktu 😭
2prens-annesii HavvaKork ilk oğlumun ismi KAHRAMAN 💙 İkinci oğlumu bekliyorum o da ALPARSLAN olacak 💙