Nazli_ayar llFatma Bende 24+2 deyim. 🤭 Bol bol tekme yiyoruz çok şükür 😂 ama hoşuma gidiyor ya. Uzanıp konuşuyorum oğlumla. O da cevap verir gbi tekme attginda hoşuma gidiyor 🥺☺️
Seraykrblt Yagmur00 maalesef 31 haftalıkken kontrole gidicem belki o zaman söyler bildiğin gibi uygulamaya göre 9 Aralık diyor ama bakalım🥰 senin belli mi
llFatma Nazli_ayar yatarken içimde kayıp duruyor eşim bana sarıldığında hissediyor hoşuna gidiyor tabi ama beni öyle bir gıdıklıyor ki sağ sol gidip geliyor geceleri de uyandırıyor. Çocuğu ezecem diye korkuyorum bu ne yapıyor diyorum🤣
Mrs_Nergiz Aysegul354 bizde 00.00 itibari ile 25+5 olduk prensesimle 💞🥰 aynıyız 🤗 görünce kayıtsız kalamadım 🙈😍 sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻