Sevdaklpr_41 2. ay bulantının geçmesi için erken bir ay o ayda en yoğun olduğu dönemler 12.haftadan sonra geçer dediler geçmedi 16.haftadan sonra geçer dediler 19.haftamdayım hala devam şimdi 6 ay diyolar🤦♀️ Ama prilam var mide bulantısı ilacı başından beri onu kullanıyorum çok iyi geldi bana doktoruna danışıp içebilirsin. Bitkisel bir ilaç demişti doktorum rahatlıkla kullan dedi.