Nazemm Adaaa16 benim de bir kızım adı nazenln ikincisi yolda adını nehir düşünüyorum ama sanki etraftakler Burun kıvırıyor bakalım sonuç ne olacak
Adaaa16 @Nazemm aynen nehir dediğimde kimseden aaaa çok güzel cevabı almadım 😅 ama bence çok kibar naif bir isim ben koycam 🌸