Serappp06 NidaEce merhaba canım bende 10. Haftadayım, çok şükür mide bulantılarım geçti biraz, daha iyiyim, senin nasıl gidiyo
gamzosgamzos NidaEce 10+1 olduk ara ara bel ve kasık ağrım oluyor 21 aylık kızım var belkide onun pesinde kosturmaktandır yemek yiyemiyorum bulanti ilacı kullanmama ragmen sadece peynir ekmek yiyebiliyorum onun dısında buyuk bir sorunumuz yok çok şükür 😊
NidaEce Serappp06 Benim ilk hamileliğimde olduğu gibi şükür bulantım hiç olmadı çok şükür şimdilik bizde hersey yolunda 🙏🏼Sağlıkla gelsin minnaklar
Serappp06 NidaEce çok sevindim senin adına, benim ilk başlarda biraz zorlasa da şimdi iyiyim, hayırlıca gelsinler inşallah 😍