Es_Se ben sezeryan oldum tam 1 ay önce bana baş ağrısı mide bulantısı çok olacak yok yürümekte zorlanacaksın felan filan dediler inanın hiçbirşey olmadı ne baş ağrısı nw mide bulantısı ne yuruyememezlik ayaklarımı hissettikten sonra ben hemen kalktım ve yürüdüm birde ben kadar korkan biri yoktur yok ameliyatta öleceğim kan kaybı gecirecegim kalbim duracak olabilecek en kotu enerjiyle girdim aglayarak sanki ölüme gidermis gibi cikarkende gülerek çıktım ilk dogumumdu ve ilk defa ameliyata girdim allaha sukur herkesin anlattigi gibi degilmis inanin birdaha hamile kalsam yuruyerek kendim girerim cok rahat bir dogum gecirdim insallah sizde rahat saglikli dogum gecirirsiniz :)