Less58 Sivasta olanlaaar yazabilir mi tanışalım, ve Sivasta devlet hastanesinde doktor önerisi olan var mı bayramaliye gidiyorum hiç memnun değilim yardımcı olun lütfen 🙏🏻
Dilek58 Less58 nedn canım çok iyi diyorlar ona ben iki sezryan doğum yaptım ikisinde ayhan delikaya ya yaptırdım kontrollerimi sezryanımı çok memnunum hala
Papatya_07 Less58 üniversite hastanesindeki doktorlar çok iyi tavsiye ederim. Sivas’ta oturmuyorum eşim Sivaslı. Bir kere gittim. Çok ilgili ve bilgili idi doktor. Doktorun adımı Oğuzhandı soyadı mı tam hatırlamıyorum. Ama o kadar iyi idi ki adına bakamadım. Değişiyormuş Haftalık doktorlar. Denk getirip gidebilirsiniz belki
Beyzumem Less58 Bende sivaslıyım canım doktorlar sürekli gittiği için uzun bir süre Gökçen Ege’ye gidiyordum aşırı memnundum fakat o gidince ortada kaldım resmen asla başka doktoru beğenmedim başka doktorun hastası olduğum için bakmadılar Ama Ayhan bey öyle değil kesinlikle tavsiye ediyorum sen sormadan bir çok şeyi söylüyor ve sorduğun her soruya cevap veriyor ve kesinlikle ilgileniyor şiddetle tavsiye ederim şimdi 36 haftalık olduk çok şükür çok memnunum şiddetle tavsiye ederim pişman olmazsınız benden size ufak bir tavsiye olsun 😊
[silindi] Canim ben medicana savaş bey gidiyorum üni den medicana geçti ama numune gitsem kesinlikle bayram hoca tercih ederdim 2 3 sefer gitmiştim neden memnun değilsiniz