Beydaaltun Kızlar 16. Haftadayım biyandan aşı olmak istiyorum biyandanda çok korkuyorum. Bebegim için en iyisi neyse onu yapmak istiyorum, eşim olmam taraftarı değil. Sizler ne düşünüyorsunuz fikirlerinizi bekliyorum
leylo29 Beydaaltun cnm 2 ıncı doz bıyontek yaptırdım 15 hafyalikken kol agrısı 2 gun 1 gun bas agrısı oldu sadece ıyım sukur yaptır dərım ortalık kotu bak allah korusun
Yagmur_Metinn Merhaba canım ben oldum ilk dozumu. Birçok doktor arkadaşımızın ve kendi doktorumun da ısrarı ile 23. Haftamda Biontech oldum. Onlar 3.Aydan sonra onay vermişlerdi zaten. Biraz eklem ağrısı ve kol ağrısı dışında bir yan etkim olmadı çok şükür. Covid geçirip hayatını kaybeden birçok gebe oldu. Tüm organlar iki kişilik çalıştığı için zaten zorlanıyor bir de covid olunca özellikle delta varyantından sonra ölümler giderek arttı. Kesinlikle kimseyle görüşmüyorum eşim de evden çalışıyor diyorsan olmamak bir seçenek. Ben de o şekilde bu haftaya kadar bekledim. Ama eşim artık okullar başladığı için işe başlayacak ve kendimi korumam imkansız olacağı için aşımı oldum. İnşallah hepimiz bebeklerimize sağsalim kavuşuruz 🙏🙏❤️