kizlar sizce nasıl sonuçlarım
Ptttssse normal gözüküyor
Ptttssse Şeker çıkmamış sonucun güzel 👍😊
.
Denizyildizii ya gerçekten mi cok tedirgin oldum burdakileri okuyunca
Bende geçen hafta yaptım 167 çıktı sonuç doktor iyi dedi çok güzel dedi
Gulsumakyol oh çok şükür ozaman🤲 benim ki nasıl acaba
-Zeynepakms- yaa cok teşekkür ederim burdaki eski postlara baktım da korktum ya
Ptttssse Yok yok korkma canım birşey çıkmamış sağlıkla kucağına almak nasip olsun 🙏😊
-Zeynepakms- cok cok teşekkür ediyorum canm Allah razi olsun 🤲❤
Ptttssse Rica ederim hepimizden inşallah 🙏🥰