Arkadaşlar selam
Dün başlamak üzere iki gündür kızım pişik halinde..
Doğduğundan bu yana ilk defa bu halde görüyorum resmen ciğer gibi olmuş bir eli kaplayacak kırmızılıkta.. ve ağlıyor çişini yapınca (17 aylık)
çok üzülüyorum 😢 zeytinyağı sürdüm gün boyu. Travazol sürdüm, sürünce çok ağlıyor onu sürmüyorum artık. Arko krem yeşil tüp denmişti daha önce onu aldım bugün ondan sürdüm. Elime ne gelirse bugğn ondan sürdüm. Ama herhangi alevinin sönmüşlüğüne rastlamadım. Ayrıca aktardan kantaron yağı aldım. Ama şişesi kırmızı. Eve gelince farkettim ki sarıve kırmızı diye ikiye ayrılıyormuş
Henüz sürmedim bu etki eder mi yoksa yarın değiştirmeye gideyim mi 😔
