30.haftama kadar bana Özel hastanemdeki doktor erkekk dedi alisverimisi yaptm herşeyimi hazirldm şuan 33.haftadaym 3 hafta önce gittgmde sende özür diliyorum ama bu benim hatam kordonu pipi sanmisim bebeğin şuan net yani kız dedi uzuldgm nokta kız olmadı asla ilk gebeligim sonuçta erkek dediğinde aldgm erkek bebek kıyafetleri oldu 🙇🙆🏿♀️🤷