Caglaanne ben 35 +4 de doğurdum karından bele agri vuruyorsa ağrı düzenliyse ve duş almana hareket etmene ragmen geçmiyorsa hastaneye gitmeni oneririm. Benim bebeğim 2.900 doğdu hiç bir sıkıntısı olmadi kuveze bile girmedi. İnşallah daha bekler ama beklemezse de hayırlısıyla saglikla kucaklarsin inşallah