Ayss7 Doktorum folik asitten daha iyi Multivitamin vermişti. Oceanmumy ismi. Kokusu aşırı kötü ve içmekte çok zorlandım. Affedersin beni kusturuyordu. Ne zaman bırakayım dedim,bu vitamin içinde her şey var,9 ay boyunca devam dedi ve hayallerim yıkıldı 😭 başka doktora danıştım kokusuz bir vitamin verdi şimdi onu kullanıyorum. Çok fazla yemek yiyemiyorum,en azından vitamin hapindan bir şeyler alayım diye içiyorum. Yoksa onu da içmem