Pelinzade içini ferah tut, yine doktoruna sorarsın o en iyisini bilir senin için :) genel kanı işlenmiş ürün, çiğ et, sakatat tüketmemekten yana. Ama şöyle de bi durum var bu kadar düşünmeyip çatır çatır yiyenler sağlıklı da doğurabiliyo:)) bu biraz da kısmet, nasip. Temkinli olmak bizden olsun takdir Allah’ın. Doğumdan sonra emzirme dönemimde bitince aklıma n düşüp zararlıysa yicem 😂😏