Edagg 16+2 yiz. Yumurta et tavuk hepsinden tiksindim. Meyve çok tatlı geliyor yiyemiyorum sadece bazılarını yiyorum o da canım isterse. İlk tiksindigim ve istifra ettiğim şey cevizdi o yüzden sadece badem yiyebiliyorum. Kahvaltıda peynir domates salatalık, tost, kır pidesi tercih ediyorum. Aralarda galeta kraker mısır gevreği. Aksam çoğunlukla çorba makarna sebze yemeği tarzı şeyler tüketiyorum 😊 kızım şuan 143 gram cinsiyetini 13.haftada öğrendik. Doktor kan ve demir ilacı verdi ama içince midem bulanıyor istifra ediyorum o yüzden kullanmıyorum bişey olcak diye korkuyorum açıkçası 😔