Kızlar 4 gündür soğuk algınlığına yakalandım. Ama öksürük beni mahvetti. Artık öksürürken bütün gövden ağrıyor karnım belim göğsüm heryerim. İnternette bitki çayı tarifleri var ama zararlı olur diye denemiyorum. Zararlı olmayan bişey varsa yardımcı olun bana.