Aysgl_53 KıZlar Düzce Çağsu Hastanesi Ayten hanım nasıl bileniniz varmı ben çok memnun kaldım doğumumu onun yapmasını istiyorum inşallah.
Elfilayda Aysgl_53 ben Mustafa hocaya gidiyorum çok memnunum ama doğum 4 bin lira olmuş orda yapmam sanırım