Ela_sedef bizde bu ay başladık 1 defa kontrol oldu iğneler devam cumartesi son kontrol ve tahlili verip pazartesi opu olacak inşallah süreç biraz heyecanlı biraz yorucu ama umudum var sonu güzel olacak sizin içinde aynı şeylerin geçerli olmasını dilerim herşey gönlünüzce olsun 😊