Nslhnshn Arkadaşlar kasik ağrım var deyince verdi doktor aslinda cokta agrim olmuyor arada oluyo icsem mi hepsinimi bitirmem gerekiyor acaba 30 tane çıkıyor
__aysenr__ Nslhnshn progestan düşük tehlikesine karşı veriliyor canım verdiyse iç derim ne olur ne olmaz
Asiyes Nslhnshn hem düşük hemde gerçekten ağrı sancı hafifletiyor benim düşük tehlikem vardı ve çok ağrım olıyordı bıraktık 3 gün sonra tekrar başladım çok rahatlattı
Mucizem_211 Nslhnshn bazıları içiyor bazıları ise fitil gibi kullanıyor ben ilk günden bu yana fitil gibi kullanıyorum 11 haftalık olduk progestan düşük riski olanlara verilir bence doktoru dinleyin kullanın belki riskiniz var ondan dolayı verilmiştir size
yamacinannesii Nslhnshn bende ağrı şikayetiyle gittim bana da progestan başladı aynı haftada uzun zamandır kullanıyorum
Nslhnshn Kutuda ac karnina yazıyor ama doktor bas dönmesi uyku yapabilir gece ic dedi sz tok karnına mi içtiniz
Brcnalprslnlblg Nslhnshn ilk üç ay doktorlar kullandırıyor iç bir şey olmaz bebeğe zararlı değil ben de kullanıyorum. Bebeğin daha sağlıklı tutunmasını ve rahim duvarının kalınlaşmasını sağlıyor 12. Haftadan sonra bıraktırıyorlar
Ayss7 Korkma kullan hcbsy olmaz korur bebegı dusuk olmaz ınsallah ığnesı daha fena acıtıyor kalçamı hapı da fıtl seklınde kullanıyorum yatarkn
Brcnalprslnlblg Nslhnshn ayrıca o kadık ağrılarımızın sebebi sadece düşük değil rahmimiz iki katına çıkıyor. Bebek büyüyor plesantası oluşuyor en önemlisi de rahmimiz yukarı doğru hareket ediyormuş. İçimizi ferah tutup bol bol dinleneceğiz
Seymaben Nslhnshn hem fitil olarak hemde hap olarak kullanıyorum hamileliğimin başından beri iğnesinide oluyorum ki inanılmaz acıtıyor düşük tehlikeniz vardır o yüzden vermişlerdir kullanabilirsiniz güvenle🙏
Mavi87 Nslhnshn progesteron hormonunuz yetersiz muhtemelen. Düşük tehlikesinde verilir bu ilaç. Kullan dediyse doktorunuz kullanın. İlk 12 hafta çok önemli
ilknurdemirkol Bende 8. Haftaya girdim 6. Haftada gitmiştim doktora folikasit ve progestan verdi size vitamin kan ilacı falan verdimi bazı arkadaşlarıma vermişler sana niye vitamin vermemiş diyolar