[silindi] Kızlar 35 haftalık hamileyim hala progestan kullanıyorum doktor artık bırak dedi ama ben tedirgin oluyorum bırakmak istemiyorum progestanın normal doğuma engel olduğu açılma olmadığını söylediler doğru mu sizce ?? Bilgisi olan var mı 🤷🏻♀️
Nisssss [silindi] bende 31 haftalığım gebeliğimin en başından beri günde 2 kere kullanıyorum.doktorum da Bırakabilirsin dedi ama ben bırakırsam doğururum sanıyorum.doktora bırakmasam bişey olur mu dedim bırakma 36 ya kadar kullan o zaman dedi.
Nisssss [silindi] açılmaya engel olacağını sanmıyorum çünkü erken doğum yapanlara progestanın iğnesini yapıyorlar neler yapıyorlar yinede doğuruyorlar.doğum başladımı onu durdurmak çok kolay diil sanırım