Duygucanerk Kızlar merhaba ☺️ İzmitte detayli ultrason icin hangi doktora gittiniz , yardımcı olabilir misiniz 😊
BelisMelis41 Duygucanerk ben medical parka gidiyorum zaten ama oradakı sebiha özdemir var ona gitmiştim detaylıya
Beyza13- Duygucanerk özel Kocaeli hastanesinde Öner beye gittim çok memnunum kaldım ve çok iyi konuşup herşeyi anlattı 450 TL verdim
Nlfrylmz Duygucanerk sebiha hanıma gitmiştik Medical Parkta ama başka şansım olsa ona gitmezdim. Evet çok güzel inceliyor herşeye bakıyor ama kaba biri bence. Özellikle kendi doktorumdan sonra çok kaba gelmişti üslup olarak.
Busranze97 Kocaeli görünce yazayım dedim Gölcük Medar da girdim ben ama izmit sormussun orayı bilmiyorum 🤭
Busranze97 sadecenurrr 600 verdik canım 3 fotoğraf 1 tane de CD verdiler baya 25 -30 dk falan sürdü iyice inceledi doktor
Busranze97 sadecenurrr Funda hanıma canım yeni basladim 21+6 dayım geçen hafta daha 20. Haftaya girdim ona geçiş yaptım. Ama detaylı ultrasonu zaten Adem Bey çekiyor çok ilgili iyi bir dkktor herşeyi anlatıyor
sadecenurrr Busranze97 bende 9 haftalık Emel hanıma gıdıyorum ama Ahmet beye geçmeyi düşünüyorum canım 😊
Duygucanerk Beyza13- rapor verdi mi acaba kendi doktorum rapor vermeden bakabileceğini söyledi 🤷♀️ bilemedim
BelisMelis41 Duygucanerk 600₺ verdık dıye hatırlıyorum raporu verdı tabıkıde zaten bende medical parkta ümit aydına gidiyorum cok iyi bir kadın doktor :)
Busranze97 sadecenurrr evet Ahmet beyi de çok duydum biz Funda hanıma gitmesek kesin onu tercih ederdik
Arsima4 Arsima4 kendi odasında bakıyor demi bende takipli hastasıyım detaylı olarak bakmadı ama her gittiğimde inceliyor fakat renkli kağıt istememe rağmen duymazdan geliyor daha hiç vermedi deli olucam.