Kızlar önümüzdeki ay evlilik yıldönümümüz nasipse 4yılı bitiriyoruz doğumdan önce başbaşa son kutlamamız olacak eşime ne hediye alacağımı bilmiyorum parfüm,saat,ayakkabı,mont bunları daha önce aldım değişik birşey olsun istiyorum aslında hem doğacak oğluma hem eşime isim yazılı forma yaptırsam diye düşünüyorum (kendisi koyu galatasaraylı) orjinal forma şuan bütçemi aşıyor malum bebek hazırlıkları var gündemde. Aranızda bu şekilde forma yaptıran varmı hangi siteden yaptırdınız fikir verirmisiniz? Değişik hediye önerilerinede açığım