DH_5151 öncelikle ben ilk defa Hümeyra hanıma gittim kötü bi şekilde bebeğimi kaybettim hiçbiri ile ortaklığımız yok sonuçta diğer doktoru da kötülemedim eğer iyi okursanız araştırmalarımı ve duyduklarımı söyledim herkesin kendi tercihi (yazmışım ki internetten şikayet sitelerine bakarsanız görürsünüz doktorun hakkında bir çok şikayet var diye size söylemedim üstelik konuyu açan arkadaşa söyledim)