Kızlar 40+1 im doktorum dün bebek kanalda değil dedi çatım müsait yumuşamada var 1 cm açılmamda var 35.hafta doğumum başlamıştı durdurdular 1 cm açılmam o zaman olmuştu ben başından beri normal doğuma hazırlıklıydım doktor sezeryan olabilrsin 1 hafta daha beklerim dedi :( bide tam olarak baş aşağı pozisyondada değilmiş yani ben zaten aktif olarak spor plates yapıyodum hamileliğimin başından beri varmı önerileriniz bebeği kanala sokabilmem için bebeğime tek bakıcam sezeryan benim için çoook zor olur açıkcası varsa bi bildiği olan lüften paylaşsın 1 haftam var