Kızlar 30+3 haftalık hamileyim 3 gündür ağır bi grip geçiriyorum bugün hastaneye gittim kan tahlili istendi ve kanda biraz enfeksiyon çıktı covid testi de oldum çok şükür o negatif çıktı. Yarın tekrar gidicem doktor enfeksiyon için ilaç yazacakmış. Hamilelikte başına böyle gelen var mı ilaç kullanmamda bir sankınca yokmuş ama ben yine de tedirginim kullananlar oldu mu ?