Melahatmomm benimde gebeyken çok sık oluyordu bol su iç diyordu doktor genelde onun haricinde idral yaparken yanma oluyordu ben 1 litre kaynatilmis suya 1 çay kaşığı karbonat yarım bardak sirkeyle yıkiyordum ağrısını alıyordu ama yanlış olmasın tabi öncesinde doktorunuza danismakta fayda var