Ben suan 38.haftama girdim bugun kontrolde doktor çatı genişliğin sınırda haftaya gel bakayım uygun görmezsem hemen sezeryana alcam dedi. Cocuk sağlıklı olduğu sürece neden 40 I beklemiyorlar bu durumla karşılaşan var mı veya dar dedikleri halde doğum yapan var mı lütfen tecrübelerinizi paylaşırmısnz benimle 😞