Minikmucizembenimmm Yarın spinal sezeryan ile doğumum olacak sanki bir boşlukta gibiyim heyecan korku mutluluk hepsi bir arada inşallah her şey güzel olur dualarınıza talibim ❤️
BurcuArslan Minikmucizembenimmm heyecandan uyuyamicaksin ama genede uyumaya çalış inan çok iyi gelecek spinal den hiç korkma çok güzel bir doğum Allah sağlıkla kucağına almayi nasip etsin bebek doğdu postunu bekliyoruz 🥰 merak ettiğin bisey varsa sorabilirsin 3. Gebeligim hepsi sezeryan
MiniMiniKus Minikmucizembenimmm Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin İkinizde çok iyi olun inşallah ❤️
Happybaby007 Minikmucizembenimmm hiç korkma bende 20 gün önce sezeryan oldum iyikide belden olmuşum diyorum. Allah herkese nasip etsin bu duyguyu. Bende çok korkmuştum hatta doğumdan bir gün önce ağlama krizlerine girdim korkudan şimdide gülüyorum o hallerime. Ayağa kalktıktan sonra hep yürüdüm yürüdükçe iyi oluyorsun çünkü.
Minikmucizembenimmm BurcuArslan amin çok sağolun ❤️ İnşallah her şey kolayca geçer , ameliyat sonrası ayar kalkma kısmından biraz endişeliyim aslında baş dönmesi vs çok oluyor mu acaba
HilalYlmz BurcuArslan evlatlarınızı Allah bağışlasın 🥰 tecrübeli bi anne olarak spinal ve epidural arasındaki fark nedir ?
BurcuArslan Minikmucizembenimmm yere bakmadan 5 adım atabilirsen gerisi kolay inan bir tek o an onu atlat bitti ama abartılacak birsey değil ileriye bak derin nefes al ilk ayağa kalkmaya tansiyon düşüklüğü olabiliyor sonuç olarak ameliyat nedeniyle aç oluyorsun sezeryandan belli bir saat sonra yemek yiyebiliyorsun e okadar kan kaybı normal göz kararması sakin ve yavaş adım at ileriye bak ve kendini inandır ben yaparım de 👍😊
BurcuArslan HilalYlmz spinal belden asa uyusuyorsun epidural normal doğum da geçerli sancini kısıp açıyor ikinman gwrektigi zaman açıyor binevi prenses doğum sancısı doğum diyorlar benim hepsi sezeryandi bi genel anestazi olmuştum bide spinal 3.oglumu da spinal istiyorum
BurcuArslan Minikmucizembenimmm bu uygulamayı seviyorum birbirine bilmediklerimiz anlatacağımız bir yer var herzaman yardımcı olurum nedemek🥰