Marymery49 merhaba, ben okul öncesi öğretmeniyim 66da zorunlu değilsiniz ilkokul için 72 aylık olduğu gün kaydınız ilkokula geçer eğer eylüle denk gelirse o da . Bu seneki çocuklar önceki senelere kıyasla inanılmaz yetersizler. Özellikle öz bakım becerisi anlamında. Aileler evde her şeylerini yapmaya o kadar alıştırmışlar ki, çocuklar giriş çıkışlarda ayakkabılarını zar zor giyiyorlar, sınıftan çıkarken ceketlerini zar zor giyiyorlar. Dağıttıkları şeyi toplamamak için özellikle direniyorlar, tepki gösteriyorlar çünkü evde her şey yapılmış. Kalem tutma becerileri zayıf. Önceki seneki
çocuklara oranla çok daha olumsuz benim şuana kadar ki görüşlerim. Çocukların Adapte olmalarında bi sıkıntı yok ama. Okul düzenine alıştılar ilk haftalara göre.