Kizlar merhabalar 39 haftalık hamileyim pazartesi kontrole gittigimde nst de 100 e kadar sancıyı gördüm hatta bir ara makina uyarı verdi ara ara girdi sancılar 40 ile 100 arasi gitti gitti geldi ama bende 1 gram his yok sanki bebek hareket ediyor gibi geliyor bana ve sancim olduğu zamanlar resmen mayışıyorum uykum filan geliyor makinada mi sorun var bende mi çözemedim gitti🙈🙄