Nurklc38 Ya hep çok hiperaktif çok yaramaz diye duyuyorum. Korktum bi an ya hiç rüzgar ismin de uysal bi çoçuk yok mu yaa 😂😔
Sureyyakaraca Nurklc38 Annemlerin alt komşusu var çocuktan tüm mahalle şikayetçi 🤣 ama o ismi beğeniyorum bende😊
Mmeelliikkee Nurklc38 ahahah ablamın kiii 😂 ahh sarı civciviimmm bebişimm ilk 1,5 yaşa kadar ne kadar uysaldı falan filan ama şimdi valla estiriyor evdee her yerde 😂😂 tam rüzgarlar kopartıyor
Nurklc38 Sureyyakaraca Yaa ahahha valla artık korkmaya başladım geri de vazgeçemiyorum hem çok istiyorum hemde isimli tulum felan yaptırdım parama yazık hahahaha 😂😂
Sureyyakaraca Nurklc38 Ay valla çok iyi yaptınız her çocuk aynı olmuyor, bende sürekli bir isim buluyorum. Yok şunun oğlu şu ismi taşıyo şöyle biri bilmem ne demelerinden isme karar veremedim 31 haftalık oldum. Daha hastane çıkısı yapıcam sözde 🤕😊
Nurklc38 Nslhnshn koyucam eşimde çok istiyor bende hem eşimin lakabı ondna istiyoruz. Hemde herşeyini ona göre ayarladım isimli tulum felan yaptırdım şimdi vazgeçemem 😂 ama korkuyorum
Nurklc38 Yzaman Nasıl bi yaramazlık bıktırcak derece de mi artık kendimi böyle teselli etmek istiyorum 😂
Nurklc38 Sureyyakaraca Ben yaptırdım çok istiyorum o ismi ama böyle diyorlar korkuyorum ya bazen de diyorum her çoçuk bir olmaz diye
Buseylul Oglum olsaydi Ruzgar ismi koyucaktim 😍 hamileligimi ogrendigim ilk gun Ruzgar koyucam demistim ama kizim olucak ☺️🤭
Nurklc38 Buseylul Ona ne isim düşündünüz 🥰 ben rüzgar ismini çok seviyorum ondan dolayı rüzgar ege koymak istiyorum ama böyle deyince insan tırsıyor
Sureyyakaraca Nurklc38 Tabikide canım her çocuk bir değildir, bak benim oğlumda çok yaramaz ama ikinci abisini uslu yapcak inanıyorum 😊🤣🤣 ( Kendimi kandırmama kaç puan 🤣)
Nurklc38 Hayalllllll evet çok güzel isim ama canım artık çok geç herşeyi o isme göre ayarladık eşimde çok istiyor bende 🥰
Htcylv Nurklc38 oğlumun adı Rüzgar bir çok çocuktan daha uysal anlayışlı ismine çeker diyorlar ama aksine tembel bı çocuk zorla ziplatirim 😃